Tuesday, January 18, 2011

PROJEK SABAR 2011 (18/1/2011)

Salam Kengkawan,

Saya bina sebuah akaun DEMO khas utk Projek Sabar 2011 sebagai rujukan. Akaun demo ini tidak akan diganggu dgn TIPs yang saya berikan. Kita sama2 perhatikan berapa lama kita mendapat jumlah keuntungan $3500 hingga $5000. Berkenaan akaun REAL saya sebelum ini, akhirnya kecundang kerana kerakusan diri sendiri yang tidak mengikuti TIPs. Saya terlalu awal melawan Trend iaitu semasa Price masih di R1 dan saya telah gandakan Lots kepada 0.2 lot. Akibatnya, akaun tidak mampu bertahan apabila Overbought berlaku. Saya harap kengkawan sekalian mengambil iktibar dari apa yang berlaku. Setakat ini, semua TIPs yang saya berikan masih relevan lagi. Jangan takut untuk menggunakannya. Apa yang berlaku kepada akaun REAL saya tu tidak berkaitan dgn TIPs yang diberikan.

No comments:

Post a Comment